Julhelg!

Åh,vilken underbar helg!
fredagen efter praktiken åkte jag och Patrik hem till pappa & co för att ta en fördrink med mina syskon som firade sin 18årsdag. Efter drink och presentöppning promenerade vi Drottninggatan ner till Bistro Boheme för att äta en jättegod middag. Vi mötte därefter upp min systers kompisar i kön till Claras (födelsedagsbarnets val) och spenderade natten där. Dansade och hade trevligt till tvåtiden då jag och älsklingen åkte hem.

Vaknade rätt sent på lördagen, åkte in till stan för att köpa lite julpynt och fika med Patriks mamma. På väg hem blev det typ storm,haha. Skulle tagit kort på hur jag såg ut efteråt - allt smink var på kinderna! Bytte och till torra myskläder och lagade middag. Fläskfile med kantarellsås & couscous och halloumi. Sen kokade vi glögg och julpyntade. Världens sötaste gran! Kvällen avslutades med film och godis!

Och så idag,söndag. Tog det lugnt imorse, åt frukost och tände första ljuset i vår nya adventsljusstake. Åkte sen in till stan för att äta sushi som vi tog med upp till pappa o co. Älsklingen och jag fick ta hand om Ellen en liten stund, hon är helt såld på honom,haha. Och nu gick han för någon timme sen och jag sitter med en kopp kamomillte.
Det var längesen jag hade en så fin helg, underbart att få spendera en hel helg med min älskade älskling.


image1028 image1029image1030 image1031


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback