Dan före dan..

Usch,vad trött jag blir av att jobba, inte van! Idag har jag i alla fall varit ledig, åkt och köpt lite julklappar och vilat mig. Igår efter jobbet åkte jag hem till Marielle och åt middag där med hennes "plast-son" Adrian. Jättetrevligt men lite stressigt eftersom jag skulle möta upp syrran för utgång senare. Men det gick så bra så, och Camilla och jag hade jättekul men träffade på skumma typer,hah. På hemvägen köpte vi med oss nattmat som vi åt medan vi pratade om kvällens bravader. Hon är grymt roligt att festa med min systeryster!

Nu inväntar jag min älskling. Saknar honom massor så det ses verkligen fram emot :) Ska jobba hela veckan men det är ju bra att det finns jobb. Eftersom jag hatar CSN som inte gav mig studiemedel nu i fredags. Fattar inte hur jag ska kunna betala hyra + räkningar + busskort på de tvåhundra kronor jag har kvar efter all julklappsshopping. Helt klart ångest!


Postat av: Anonym

Imorgon är det julafton!
Hur ser din dag ut imorgon?
Själv ska jag vara med familjen och ta det lugnt.
Mvh: www.sjukdom.blogg.se

2007-12-23 @ 18:48:49
Postat av: camilla

tack detsamma, du är BÄST!

puuuss

2007-12-23 @ 20:01:22
Postat av: Karin

God Jul!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback