Äpplen & Kesella

Idag har jag pluggat & postat brev och bokat tvättstugan. Men insåg att tvättmemedlet var finito,haha..så får nog bli imorgon ist. Älsklingen slutar tolv och jag tre så han kommer hem innan mig. Ska bli så mysigt att veta att han väntar på mig hemma. Vi ska mysa & se på idol..finns det något bättre ställe att se finalen än här? Kolla utsikten lixom :)
Jobbar hela helgen så det blir lugnt, på lördag ska jag till mamma.

Nu har jag tagit en dusch och bunkrat upp med te. Och äppleskivor med Kesella Vanilj som jag fått tips om är kanon när man är lite sugen på nåt. Jag har ju det här trevliga månadsbesöket så det passar sig verkligen med lite mums framför "Lyxfällan". Älskar det programmet, antar att jag mår bättre av att se andras ekonomiska katastrofer eftersom jag ofta har ångest över min egen,haha?
Måste förresten tipsa om HM's duschpeeling för 29:-. Doftar fräsch bomull & är helt lovely!


image1032  image1034
image1033 


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback