All I want for Christmas..

Har haft lägenhetsbesiktning idag efter skolan, skönt att dom kom till mig först eftersom jag bor högst upp. Man kan ju inte riktigt slappna av när man vet att två män kommer in när som helst under kvällen. Men det är överstökat och nu har jag precis ätit middag. Har nog aldrig haft det så tomt i kylen/skafferiet som nu. Blir sjukt konstiga blandningar för att få saker att gå åt. Häromdagen åt vi torsk med makaroner,haha. Tur att ingen av oss är sådär jättenojiga över sånt. Det är som det är lixom! Men nu måste vi åka och storhandla snart,som sagt..kris!

Folk börjar undra över önskelista, vilket jag inte har tänkt på så mycket i år. boktips

  •  Chiclit-böcker!( "En shopoholic säger Ja", "Stella och Sebastian""Här och nu", "Bergdolfblondiner", "Vänninorna och Kung Carl"- ja,listan kan göras lång!)
  • En rosa mixer
  • Pengar, presentkort(tråkigt men så nödvändigt just nu..)
  • Halsband & armband.





 



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback