Sjuklingen & världens bästa mamms.

Kul att träffa Marielle idag,hon kommer alltid med bra råd & roliga kommentarer. Skrattar nog inte så mycket med någon som med henne..ett riktigt yrväder,haha! Hon skulle vidare och shoppa i Ringen men jag tog mitt fortfarande förkylda jag hemåt.

image900


Jag mötte upp min mamma vid Globen och vi gick hem till mig och fikade. Hon hade köpt upp en massa frukt och nötter och Proviva(min nya drog - så gott!). Det enda vi har gjort de senaste fem timmarna är att prata och tiden har bara runnit iväg. Vissa saker går bara att prata om med henne för att jag vet att hon förstår som ingen annan. Så nu blir det till att c-vitamin-chocka kroppen och kanske äntligen få bli frisk???


Jag har haft tur, min mamma är helt klart den bästa!

Postat av: Anonym

kul när du tar kort på de du äter, de ger andra bra och goda tips(: fortsätt så, älskar din blogg<3

2007-09-02 @ 21:30:05

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback