Ordning & reda på smyckena!

Paketet från Buzzador innehöll två förpackningar med någon ny fettsnål cappucino. Har inte provat det än,men det var ju helt okej :)

Något som jag insåg var väldigt avslappnande var att strosa runt inne på
Indiska. Med avspänd

musik,rökelse & alla vackra saker blev jag väldigt lugn. Så härmade jag Debbie och köpte en  fin galge till mina smycken som innan bara legat och trasat ihop sig i en

kartong
. Nu inte bara ser det prydligare ut, utan jag får en bättre översikt över vad jag har att välja på! Så, tack för tipset :)
84685-100





Köpte även lite fotoramar & ljus för att göra det lite snyggare på översta hyllan.

84685-99
     


Postat av: Debbie

hihi, kul att jag kunde inspirera :D fint blev det också!

fick också de där kaffet! fast, jag dricker inte kaffe.. så familjen fick det ;P

Postat av: Malin

Tack! Ja,du var verkligen en bra inspirationskälla,har länge undrat vad jag ska göra av alla smycken =)

Det var lite tråkigt att få kaffe faktiskt.Men men ;)

2006-09-17 @ 13:46:32
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback