Kaos på stan.

Pust. Det är ingen idé att knata runt på stan första lördagen efter löning. Köerna var milslånga & jag var tvungen att armbåga mig fram. Även lite kända ansikten fick jag se i vimlet. Bingo (mycket mindre & tunnare än jag trodde)stod utanför Drottninggatan 81 & fröken Ebba jäktade förbi vid Sergels torg. Hur som helst,jag hittade iaf ett par svarta jeans & en jättefin röd kofta på Lindex.. Jag köpte faktiskt inte mer,mina planer är ju att shoppa upp massor i Turkiet,har hört att dom bland annat ska ha jättefin frotté,och en badrock har jag länge suktat efter. Om en vecka är jag där!
Vi ska verkligen vila upp oss & umgås,min kära far & jag. Så..jag ska packa pocket! Nu när bara ett kapitel återstår av underbara "Djävulen bär Prada" måste jag ladda upp med nytt.
"PS Jag älskar dig" har jag redan i bokhyllan,men jag ska även få tag på "Bergdolfblondiner". Det finns många böcker jag vill läsa nu,inte minst Sophie Kinsellas "Mina hemligheter" som ska bli film,troligtvis med Kate Hudson i huvudrollen.



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback