Vi mot Cancern.

Cancer är en sjukdom som tyvärr växer sig vanligare och vanligare.
Mer eller mindre farlig kan den dyka upp och ställa din värld upp och ner.
Jag har just förlorat min älskade mormor i cancer,
innan dess min farfar & fler mer avlägsna släktingar.
Även om du personligen inte kommer drabbas
är sannolikheten väldigt stor att någon i din närhet gör det.
Den vanligaste formen utav cancer yttrar sig i bröstcancer
 
och ingen har missat kampanjen "
Rosa bandet".
Nu har Veckorevyn startat en insamling för just bröstcancer.
Jag tänker definitivt bidra.
Ett ytterligare sätt att hedra min fantastiska mormor 
& helt enkelt göra det alla borde.

Nämligen hälpa varandra.



"Vanliga" cancerfonden skriker även den efter bidrag,likaså Barncancerfonden.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback