Lugn kväll.

Så var jag hemma igen & det har aldrig varit skönare att sätta nycklarna i låset. Har varit riktigt jobbigt & att få komma hem till vanliga livet känns bra. Läste ut Denise Rudbergs "Vänninan" som var en rejäl brabit över mina förväntningar! Har funderat på att läsa den men så har texten på baksidan varit så trist så det har inte blivit av. Men nu så längtar jag tills jag får sätta igång med nästa, "Storlek 37". Eller kanske "O.s.a"? Har hur som helst skickat efter de båda samt "Jenny S" billigt på Adilibris.

Johanna kommer snart hem med sushi & så ska vi se på några avsnitt ur boxen. Sen imorgon ska hon & jag se "Djävulen bär Prada"!

Myspys med coola "styvmamma"

Postat av: Debbie

Du kan vinna Fructis-prylarna på VeckoRevyns hemsida :)

http://www.veckorevyn.se/tavla/fructis/

Postat av: Malin

Uha,måste anmäla mig direkt! Tack för tipset :)

2006-10-23 @ 11:36:29
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: camilla

mysigt..

2006-10-24 @ 17:40:03

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback