Filmkväll.

Så,då börjar allt återgå till vardagslivet. Tagit det superlugnt idag & tog en promenix för att bland annat hämta ut ett paket från HM Rowells som kommit. Tre supersköna ribbade,lite längre linnen, ett par nya träningsbyxor & en go halsduk. Försöker sakta men säkert förbereda mig inför mitt nya liv som student. Med mysdresser, tofflor & stora tekoppar! Jag ser verkligen fram emot att få ta tag i mitt liv,träffa nya människor & lära mig nya saker. Om jag så får plugga komvux i år & dar; sjuksköterskelinjen bara ska jag in på,så det så!

Jag passade på att hyra två filmer till denna söndagskväll, "Sällskapsresan" & vampyrfilmen "Frostbiten" blev det. Den förstnämna skäms jag att säga att jag aldrig sett. Så det blir kul efter alla hyllningar jag hört. Grete Havnesköld har huvudrollen i "Frostbiten", tjejen som snodde rollen som "Lotta på Bråkmakargatan" från mig när jag var fem,haha. Så även lite spänning ska förgylla kvällen,älskar skräckisar!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback