Pink Lamé - Give me.

Denna jul är det något som inte stämmer överens med hur det brukar vara. Min önskalista är nämligen tunnare än ever. Troligtvis för att jag nu mest vill ha saker som jag inte riktigt vet att jag vill ha.Eller vad man ska säga,typ pengar till att köpa kläder mest,haha. Så presentkort & pengar är nog,hur tråkigt det än må låta,det som kommer uppskattas mest. Men som sagt,ett par saker har ändå hittat dit och en av de är Chanels nya ögonskugga "Pink Lamé", med nyanser av rosa,silvergrått & guld. Fantastiska färger blandade och Chanels alla förpackningar tycker jag är så snygga. Svarta stilrena och med de två klassiska C:na.

En annan sak som jag önskar mig är en sån där
hand som man kan hänga smycken på. Men jag har aldrig någonsin sett någon sån "till salu" i affären?

Någon som vet vart jag ska skicka min tomte?



Postat av: Debbie

En sån där hand kollade jag på idag, på Indiska! Kostar 249 kr, jättefin.. spring! :D


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback