Lovely friday.

84685-164Morgonen har gått i studiernas tecken och jag lyckades just
bli klar med en hemuppgift i filosofi.
Tur var väl det för om en dyyg timma ska jag träffa Ida för lunch.
Kanske kanske en tur på stan, men sen snabbt hem till böckerna igen.
I vilket fall är det underbart att det är fredag,jag ska ta det superlugnt i helgen!
Ikväll kommer mina syskon och det brukar vara väldigt mysigt. Idol såklart, och jag har sagt det förr men säger det igen..snälla,låt Johan åka hem nu...




Vad tycker ni? Och vad har ni för planer i helgen?


Postat av: Christin

Din blogg har jag inte sett förrut är glad att jag hittat till den :) ska kika vidare nu. Trevlig helg! I helgen blir det bio b.la :)

Postat av: Malin

Åh,vad kul! Ska spana in din med :)

2006-11-10 @ 19:41:44
URL: http://justmoi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback