Ännu en dag & ännu en skilsmässa i Hollywood.

Lektion hela dagen idag,har sprungit omkring i hela stan känns det som. Men när sista lektionen var slut bar det snabbt av till Rådmansgatan där jag mötte upp min vän Marielle. Hade lovat henne att följa med som stöd till en casting där i krokarna. Jag försökte lugna henne och få henne att förstå vilken talang hon är,och jag kan bara tro & hoppas(hon vägrade låta mig se på) att det gick jättebra! Efter detta åt vi middag & gick igenom allt som hänt sen vi träffades sist. Mycket jobbskvaller & mycket kärleksprat. Efter en liten promenad gav vi oss av åt olika håll och här sitter jag nu. Och läser om Britney & Kevins skilsmässa.
Tråkigt?- Ja. Förvånande?- Inte det minsta.
Jag är glad att Brittan äntligen insett vilken loser han är och att hon kan få så mycket bättre. Hon och Justin passade verkligen ihop, men det loppet är nog rätt kört..


Postat av: Ida

Det var väl inte en dag försent att hon skilde sig från den där losern...=)

2006-11-08 @ 22:37:06
Postat av: Ida

Kommentaren var från mig vill säga...!

2006-11-08 @ 22:38:05
Postat av: Petter

Kändisskvaller är underbart :)

Postat av: carro

Tack så mycket!:D

2006-11-09 @ 17:02:54
URL: http://lovelyC.blogg.se
Postat av: Malin

Ida: I totally agree. Hoppas hon ordnar upp sitt liv nu,stackarn!
Peter: Ja,men visst kan det lysa upp en tråkig dag :)
Carro: Så lite så :)

2006-11-09 @ 22:20:58
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: EMELIE

stödjer brittan i hennes beslut helt klart .. GO GIRL! eller ska jag säga MOTHER? :)

2006-11-13 @ 16:44:08
URL: http://eemelie.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback