VM & så.

Nu sitter hela Sverige och kollar på VM,utom jag.Typ. Kikade lite,men det är ju så hiimla segt. Så jag skriver lite här istället!
Hur mysigt som helst hos mamma igår,hon tar verkligen hand om mig när jag kommer ut dit. Hon är så gullig.
Idag var en dag som alla andra..fast vi hade personallunch,de hade dukat upp värsta italienska buffén i Lusthuset. Himla gott & otroligt trevligt! Efter jobbet köpte jag & Marielle lite bröd & sallad och satte oss sen i Tanto. Myspys var det,hon är en grymt bra kompis.Lär mig mycket av henne,hon har varit med om så mycket i sitt liv (hon är lite äldre än mig,36 år närmare bestämt) och kommer med så bra tips & råd.

När jag kom hem hade jag fått en avi med okänd avsändare. Misstänkte att det kanske var mitt utlovade välkomstpaket från Buzzador, som aldrig kommer. Men det var bättre upp, det var mina premier från Veckorevyn! Ett jättesnyggt,verkligen jättesnyggt halsband och schampoo från Lee Stafford. Ska fixa kort på halsbandet snart :)

Jag är så trött ,tack och lov är det fredag imorgon!
Natti natti :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback