Stackars lilla dokusåpakändis.

"Jag var jättefull så jag kommer inte ihåg så mycket men jag ångrar att jag visade brösten. Jag gör ju det på bilder i tidningar och på internet men det känns mer skandal att göra det i tv" - Natacha Peyre, Paradise Hotel.
Är och kikar lite efter sommarlektyr på cdon.com, och boken "Dumt sagt av dokusåpakändisar", kan nog bringa några skratt slöa sommardagar.. Ska leta vidare lite sen ska jag göra lite té och titta på "Ghost Whisperer",gillar den serien mer och mer och Jennifer Love Hewitt är så bra i rollen som Melissa Gordon. En serie att rekommendera! Adios!

Postat av: Debbie

Håller med, följer den serien också. Gillar henne :)

Postat av: Giaso

Till dig som älskar Grekland, följ med på denna resa. Det var hur kul som helst förra året.
http://www.tallinksilja.com/sv/tab1/hobbyTrips/cruiseZorba.htm

2007-09-12 @ 18:57:20
Postat av: Mandylicious

hihi :)

2008-05-06 @ 16:33:22
URL: http://mandaleijon.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback