Listad...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Deppig eftersom den här värstingförkylningen aldrig verkar ge sig!
Favoritgodis: Ojojoj..mycket. Pappa retar mig men jag är för det mesta supersugen på punschpraliner  (kanske pga av att jag omges av gamlingar dagarna i ända?)

Är det nåt du absolut inte äter: Ärtor & pyttipanna.
Kläder just nu: Sitter fortranande i min Benetton-pyjamas med en nalle på :)
Musik just nu: Boten Anna, Basshunter. Så dålig så den blir bra!
Sommarplaner: Jobba mest, men en vecka på Mallis & en vecka på landet blir det iaf. Annars ska jag bada,sola & sitta på uteserveringar!

Saft eller alkohol: Tja..måste säga alkohol. Vitt vin el cider är för ljuvligt en varm sommardag.

Hur många kuddar sover du med: Otroligt många..fem-sex stycken tror jag.
Favoritväder: Soool!
Morgon- eller nattmänniska: Beror på...Kan nog vara lite både och.
Sparare eller slösare: Slösare gånger tusen.
Kommer du ihåg din första kärlek: Alldeles för väl!
Tror du på mirakel: Skulle gärna vilja tro på mirakel..men jag tror det när jag upplever det!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två flickor :)
Bio eller promenad: Promenad i månskenet..romantiskt!
Stjärntecken: 10 maj vilket gör mig till..oxe.
Rädd för insekter? Nej,mest rädd för större djur..
Största svaghet: Är världens slarvmaja tyvärr :)

Det här är jag bra på: Ja inte är det på att säga vad jag är bra på iaf...;)
Chips, morötter eller godis?  Gooodis.
Pizza eller hamburgare? Försöker hålla mig borta från både,men hamburgare i så fall!
Skriver du dagbok? Ja,i form av den här bloggen :)
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej,hade en navelpiercing en gång. Never again.
Stökigt eller välstädat? Organiserad oordning :)
Är du rädd för blod? Nej,inte alls.
Saltar du på maten? Det händer.
Gillar du att sjunga? Gillar gör jag väl..men kan kan jag inte!
Anser du att du är stark? Eh..nej.
Brukar du sola? Brukar nej..men nångång då och då.
Vad gör du om du får hicka? Håller andan..har aldrig funkat,men det är vad jag gör..heh.
Kaffe, te eller inget? Kaffe på morgonen,te på kvällen..mys.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback