Kos-citat.

Delar med mig av lite citat från Kos:
OBS. Alla är INTE sagda av oss och vissa får tas med en nypa salt..trevlig läsning :P


- "Vad gjorde jag igår egentligen? Jag stinker ju herrparfym!"

Morgonen efter att ha pratat med Slobban hela kvällen.
- "Asså...var han norsk eller svensk? "
Och ytterligare en dag efter det...
- "Hur var det nu? Pratar han norska eller svenska?"

- "You´re making too much noise...we can hear you all the way to Sweden!"

- "Vi är hetare än Sahara...*blink blink*"

- "Min kropp är full, men inte hjärnan"

Knack knack i pannan;
- HALLÅ?! Finns det något där inne eller?!

- We want the "sterkest" drink.
Dagen efter:
- Det svagaste ni har tack.

- Vaddå...vi kommer ju ändå bli bakis i morgon så vi kan lika gärna ta en drink till"

- Du får INTE säga att jag är kär i honom!
- Hallå hallå, gissa vem som är kär i dig?!

- Inte för att skryta, men jag är miljonär"

- Har du fått Kos - hostan?"

- Vaddå Magsliv...kan du inte stava till mitt namn eller?
- Ehh...det var ju du som skrev det fan.

- Vi lämnar era glas i brevlådan i morgon"

- Beställ vad som helst utan tequila.
- 2 tequila tack.


- Jag brukar ju inte direkt hänga på Upstairs...
- HAHA! DU är ju där först av alla och springer in dyngrak för att få en stämpel
!

- Fan v ad ni glor på oss när vi ska gå och äta.
- Asg. Det är ju fan ni som glor på oss
!

- Men..var är han med flätorna?
- Han kommer vid 2.
- Jaha...inte för att jag är intresserad, men var ÄR han
?

- Ida, det här är vårt hotell för fan.
- Nej...jag lovar, det är inte det!
- Jooo, det här är bakvägen.
Knack knack.
- Vi ska in här, vi bor här.
- Ert hotell ligger ju fan typ en km härifrån.
- Nej, gå härifrån, vi bor här!


- Hur känns det att vara hetast på Kos?
- Jo tack bra :)


- Fan vad jag har ont i min lever.
- Jag också.
- Jag ser ju gul ut...det gör ju fan du också.

Mallorca Magaluf..
Om en månad smäller det..:)



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback