Första inlägget :)

Första inlägget i mig alldeles egna blogg skrivs av mig iklädd två tjocktröjor,sjal kring halsen knaprandes på halstabletter. Har absolut inget ork till något annat än sitta här och skriva,så varför inte göra som många andra och starta en blogg/offentlig dagbok?

Som sagt, jag mår pytonorm. Har hunnit plöja igenom två tre timmars-filmer (Titanic & King Kong) + nästan hela sista säsongen från min "Sex and the City- box". De få resterande timmarna har jag..sovit.

När jag inte är en orklös sjukling jobbar jag i ett servicehus...inte det roligaste i världen men efter studenten,utan erfarenhet, tog jag vad som helst för att komma bort från studierna ett tag. Men nu börjar jag bli lite sugen på att plugga igen, speciellt nu när jag bestämt mig för vad jag ska plugga. Hade tänkt läsa till barnsjuksköterska, och eventuellt vidare till barnmorska senare. Men men,än så länge sliter jag med mina kära tanter :)
Har faktiskt även gått en grundkurs i makeupartisteri, men det känns som en grej jag hellre vill göra vid sidan om i så fall.
Vad kan man säga mer, shopping & smink är stora intressen. Att gå ut & fika,ta en drink,festa,gå på bio kommer tätt efter :)
Ska väl kanske bidra med mitt bästa shoppingtips just nu? Chic Shine från Jelly pong pong är ett otroligt bra krämrouge. Två snygga nyanser som ser naturliga ut & håller lääänge!  Köpte mascaran "Voluminous 4x" från Loreal idag och även den var en utmärkt budgetmascara för mig som gillar tjocka fransar. Två-tre lager behövdes dock.
Nej,nu skriker min kropp efter sömn. Igen.

Såå..adios amigos! (för den här gången)

Postat av: Joel

Tjena Malin!

Schysst blogg, ser ju riktigt bra ut det där! =) Något mycket smink för min smak kanske, men men, hehe. Ha det!

2006-06-11 @ 12:43:30

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback