Cola,drinkar & en shot.

Och så kom pappa hem från Grekland. Jag hann träffa honom i max 20,sen satte han sig i bilen & körde till landet.
Very funny.
Han hade köpt en parfym till mig. True star - Tommy Hilfinger. Luktar faktiskt väldigt gott & somrigt!



Jag & Marielle åt sushibuffe efter jobbet idag..yummie. Schyssta servitören bjöd oss på cola & drinkar,praktiskt taget tvingade på oss en chokladshot. Hur mycket man än bantar kan man ju inte tacka nej till en sån..även på en torsdag. För jag jobbar nämligen imorgon. Even more funny.
Men det kommer nog bli lite kul,det blir ju midsommarfirande med majstång & folkdans och hela köret. Sen på kvällningen ska jag & Ida ha lite picknick följt av utgång..Dock är ju inte alla ställen öppna på midsommarafton,så vi får se vart vi hamnar..hm.

Borde röja upp lite i mitt rum,det är tänkt att vi efter picknicken ska gå till mig & fixa i ordning oss. Hade hoppats på att min klänning skulle hinna komma,men icke. Så..vad ska man

Nu - Té framför "Smekmånaden", TV6 kl 21.00.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback