Åter hemma.

Jises,vad varmt det var! Satt en stund i Vasaparken,men att sitta där och hosta kändes inte så välkommet..så jag gick vidare till Konsum och köpte halstabletter,cola light & en hel korg med persikor! Det är verkligen en sommarfrukt för mig,skulle kunna leva på dessa godbitar!
En sväng förbi Åhlens oxå,skulle kika efter Charlotta Flinkenbergs nya bok "Viktiga boken". Har bestämt mig för att börja mitt nya liv och dden boken känns som en bra start. På Bokias hemsida kan man få läsa ett urdrag:

www.bokia.se

Men jag hittade den inte,ska nog beställa den från cdon.com istället, mycket bättre pris.
Däremot hittade jag lite annat välbehövligt

84685-6

Face scrub från Nivea, makeup-pads(alltid bra att ha i väskan), hårspray i miniformat från Wella & ett litet Mavala-lack i färgen Samoa.

Ska visa upp lite mer från min sminkväska och ur mitt parfymsortiment tänkte jag :)


84685-7
Min läppglans-samling. Fr v: Fyra Juicy tubes (i nyanserna Peche,Cerise,Le Rose Cheri & Melon), Dior addict nr 455, två Glam shine (Cherry sorbet & Pure Chrome) & ett lipgloss från Face nr 3. Finns flera utpridda lite överallt...:)

84685-8

Några andra skönhetsprodukter jag gillar. Fr v: Shine spray (Björn Axen), Sôleil Icy Tubes( Lancôme), Born lippy (The Body Shop), Happyderm (Loreal), Body silk (Dove), Active reserve (Rexona), Body butter Karite(The Body Shop), Basiron (grymt bra om man får nån ovälkommen liten röd gäst..), Nutrissme (Loreal), Summerglow (Dove).

84685-9

Jag måste ju lista mina favvoparfymer också när jag ändå är i farten..
Övre raden fr vänster: Tommy girl, Glow by J.Lo, Touch of Pink by Lacoste, Romance by Ralph Lauren, Flower by Kenzo.
Undre raden fr vänster: J'adore by Dior, Happy to be by Clinique, Miracle by Lancome & sist (och minst) Lovely by Sarah Jessica Parker.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback