Resfeber!

Ja,nu börjar jag verkligen få resfeber. Spunk. Packade tillsammans med Johanna redan i torsdags eftersom jag vet att jag blir såhär. Och nu är jag ensam hemma & misstänker att jag kommer komma dit imorgon och inse att jag glömt det viktigaste. Dessutom är jag flygrädd. Åh,kan man inte bara knäppa med fingrarna så är man där? Vore så mycket enklare utan allt runt omkring.
Dessutom fick jag en annan sak att tänka på. Nog för att jag vill plugga till sjuksköterska i höst. Men Luleå?

Det som ska göras ikväll:
- Peeling & benrakning.
- Tvätta & inpacka håret.
- Ringa Ida
- Ringa pappa.
- Gå in mina nya skor(som jag garanterat kommer få skavsår utav)
- Noppa ögonbryn.
- Gå igenom packlistan. Igen.
- Fixa med handbabaget.
- Äta middag?

Postat av: emma

Åhå, vart ska du åka då?


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback