Paketdags!

Helt okej dag idag. Det var poesi i trädgården,så Kajsa,Sofia & jag bestämde oss för att joina och äta lite glass samtidigt. Det är så roligt att se pensionärerna roade, och jag lyckades få ner min lilla favorittant faktiskt .Brukar vara svårt men idag såg jag att hon hade trevligt. Det värmer faktiskt :)

Hade med mig avin (som jag trodde var från cdon.com) & hämtade ut paketet + mitt HM-paket. Det var inte ett bok-.paket,det var min "hemliga låda"... Faktiskt är jag inte missnöjd!

Paketet (som jag betalade 99 kronor för) innehöll:
En parfym (ingen känd direkt,men luktar gott!)
Två solskyddsfaktorer i 20 & 2. Typiskt att jag just köpt,men tvåan ska jag ha med!
En "Luxury Soap"
Ett gäng nagelfilar
En liten fickspegel
En stor burk hårgelé.
Ett lilaskimrande nagellack
En blå kajalpenna :S
En badkula i form av ett hjärta.
Att det var varor för femhundra som de påstod...nja. Men värt en hundring? Abso-fucking-lutely.

HM-paketet var också till belåtenhet. Jeanskjolen var lite för lång faktiskt. För lång för Magaluf iaf :)
Så jag funderar på att klippa av en bit,kan se snyggt slitet ut...


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback