Smink & Klänning.

84685-91

Smakar det så kostar det. Och nog är det roligt att shoppa,men att shoppa saker som man "redan har" är inte lika kul. Men det blev:
- Necessär, Face
- Skinflash, Dior
- Svart kajal+ vässare, Dior
- Rougeborste, Åhlens
- Puder, Kanebo
Och eftersom jag köpte två produkter från Dior fick jag dessutom en necessär med lite smågrejer. Inte fel:)
IsaDoras solpuder var slut så det får vänta till imorgon...
Jag belönade mig själv genom att springa på världens sötaste klänning i en liten affär nära mig.

84685-93

Postat av: linapinafina

cool klänning!

Postat av: Malin

Tack!

2006-09-02 @ 20:56:20
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: camilla

Fiiin klänning!!

2006-09-03 @ 14:24:22

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback