Tisdag.

Tisdag idag och älskling har gått till jobbet. Vi har ingen frukost hemma så jag sitter och hinkar te för att försöka få någon slags mättnadskänsla. MEN tack och lov har jag kollat upp med CSN och jag ska få pengarna imorgon. Över en vecka försent, men inte är jag förvånad. CSN har en tendens att sega och vara jäkligt struliga.

Idag har jag en hög av studier att ta tag i. Förbereda boksamtal inför morgondagen, läsa x antal kapitel ur x antal böcker plus skriva loggar på dessa. Egentligen skulle jag ha hämtat Ellen på dagis och varit barnvakt till henne i eftermiddag men det blev inställt. Så jag ska istället möta älskling och åka och träna, därefter skriva ut lite skolpapper hos Johanna. Det blir även middag där,sushi, mums!




Men nu ska jag stänga av både teve och dator för att ägna min fulla koncentration åt böckerna.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback