Tävling!

För att ta reda lite på vilka ni är som läser min blogg + vad ni tycker tänker jag utlysa en liten tävling. En prinsessklänning från HM's kampanj "Gift of the Day", som är grå och i storlek 34 finns i potten.
Så för att ha chans att vinna är det fem frågor jag gärna skulle vilja att du svarade på :)

84685-332


 

  • Hur länge har du läst min blogg?
  • Hur hittade du den?
  • Hur ofta läser du?
  • Vad tycker du bäst om?
  • Vad tycker du mindre bra om?
     








Givetvis blir jag superglad om även ni som av någon anledning inte vill ha klänningen svarar - då får ni gärna skriva det :) Om en vecka drar jag en vinnare så....LYCKA TILL!


Postat av: Magnus

Ehhhh,
1/Sen du började
2/Via dig!
3/Varje dag... nästan!
4/Snyggt upplägg, god smak och att du skriver snälla saker om mig!!
5/Inget!!Jo, att du gör the så sällan!!!

Hoppas jag vinner nu!!! Då är din födelsedagspresent grejad redan!!

Puss Daddy

2007-01-17 @ 20:42:31
Postat av: Malin

Magnus: Haha,knäppare än dig får man leta efter...men håll tummarna - du skulle vara helrätt i en klänning size 34!:)

Postat av: Johanna

Aa de kan man säga att jag är nu, har precis kommit hem från ett pass på gymmet & solning.. skönt men jobbigt. kram kram

2007-01-17 @ 22:15:51
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Postat av: Nadja

1. Nån månad, blev fast efter första gången jag hade läst =)

2. Tror att du hittade mig :P

3. Nästan varje dag

4. Personliga inlägg

5. Ingen jag kan komma på =)

2007-01-17 @ 22:16:01
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Johanna

Svar på dina frågor:
1.Jag har läst din blogg sen mitten av Oktober 2006.
2.Jag hittade dig genom att du hade skrivit en kommentar i en annans blogg.
3.Jag kickar in i din blogg varje dag.
4.Jag gillar att du både skriver personliga saker men även mode och kändisar, en bra blandning.
5.Ingen aning faktiskt.. less is more!

kram kram

2007-01-17 @ 22:20:47
URL: http://www.johannae.webblogg.se
Postat av: Wysteriia

1. - Alltså sånt har jag tyvärr ingen koll på ;)
2. Antagligen har du kommenterat någon annanstans eller hos mig så har jag varit nyfiken och följt dig efter det ;)
3. Jag brukar gå igenom alla bloggar varje dag om jag har tid, alla jag följer alltså. Annars nån dag i veckan eller tre ;) NÖRD i know.
4. Blandningen :)
5. Inte hittat något mindre bra? :P

Jag har inte strl 34 men tänkte vara snäll o svara ändå ;) haha

2007-01-17 @ 23:29:42
URL: http://wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna-Viktoria

1. Nån månad bara.. hittar nya guldkorn hela tiden.
2. Via en kommentar på någon annans blogg, kommer dock inte ihåg hos vem =(
3. Varje dag. Har min lilla "bloggrunda" som jag -måste- kolla igenom varje dag.. haha
4. Att hela bloggen känns personlig. Inte bara som en yta som vissa andra gör. Och som resten har sagt - blandningen!!
5. Bakgrunden, haha.. Att den är så rutig, förstår du? klarar inte av sådana bakgrunder alls (oups).

34 is perfect =)

2007-01-18 @ 01:00:43
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: Maria

Hur länge har du läst min blogg?
Runt en eller två månader, men i runt tre veckor har jag börjar lästa varje dag.
Hur hittade du den?
Jag tror att det var du som lämnade en kommentar i min blogg.
Hur ofta läser du?
Tittar in varje dag och olika ofta beroende på hur ofta du uppdaterar.
Vad tycker du bäst om?
Variationen. Allt från fina bilder på kändisar och på dig. Sen får man ofta bra tips och inspiration.
Vad tycker du mindre bra om?
Ja du skulle väll gärna få uppdatera oftare, annars har jag ingenting att klaga på :)

2007-01-18 @ 09:16:31
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: Fridah

Hur länge har du läst min blogg?
sen du började nästan.
Hur hittade du den?
Av en slump :)
Hur ofta läser du?
Minst en gång per dag!
Vad tycker du bäst om?
Både att din blogg är mycket mer personlig än dom flesta andra, och att du har med bilder (det blir genast roligare att läsa då)
Vad tycker du mindre bra om?
Hmm.. kan inte komma på något just nu iaf

2007-01-18 @ 09:26:28
Postat av: Angelica

1. Hur länge har du läst min blogg? /Sedan du kommenterade ett inlägg i min blogg.
2. Hur hittade du den? /Via dig.
3. Hur ofta läser du? /Varje dag, ibland flera gånger per dag.
4. Vad tycker du bäst om? /Din personliga blandning av kändisar, mode och studentlivet.
5. Vad tycker du mindre bra om? /Att du markerar vissa ord med fet stil, det blir drygt att läsa då tycker jag.

2007-01-18 @ 09:36:45
URL: http://angelica1987.blogg.se
Postat av: Madeleine

1; Sedan din lillasyster föddes, hittade den den dagen
2; Hmm, jag vet tyvärr inte...
3; Försöker ngra ggr per vecka, nyfiken på outfitsen.
4;Outfitsen
5, Allt om träning *åååångest* haha, nä d var skämt men jag gillar inte att man inte alltid kan se outfitsen så bra, nyfiken jue!
Gud vad outfit-besatt jag var...

2007-01-18 @ 21:38:12
URL: http://www.lalein.blogg.se
Postat av: camilla

Hur länge har du läst min blogg?
/ Ända sen du började med den!

Hur hittade du den?
/ Du berättade det för mig precis när du skaffat den.

Hur ofta läser du?
/ Varje gång jag är inne på datorn. Det har blivit som en ren vana ;)

Vad tycker du bäst om?
/ Eftersom jag inte träffar dig så mycket som jag skulle vilja så är det ju iallafall jätte bra att kunna läsa vad som händer i ditt liv.

Vad tycker du mindre bra om?
/ Det som var det negativa med bloggen var att man inte kunde se namnet på de som skrev kommentarer, men nu har du ju fixat det så nu är bloggen helt felfri :D.

2007-01-18 @ 21:58:00
Postat av: Virran

1. Inte sådär jättelänge, vet inte riktigt när jag kan ha börjat(?)
2. Lär ha varit genom att du kommenterat i någon annans blogg.
3. Lite från och till, vissa dagar har man mer tid över till bloggandet så då blir det mer läsande.
4. Variationen och de lagom långa/korta inläggen. Kvalité framför kvantitet.
5. Det ända jag kan komma på är att det blir lite mycket markerande i texterna, försök att använda det när du VERKLIGEN vill betona något. Som i det här inlägget, helt perfekt.

2007-01-19 @ 00:08:43
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: jen

Jag tar väl helt enkelt och svarar jag också:
Hur länge har du läst min blogg?
Från och till, då och då. Vet inte riktigt.
Hur hittade du den?
Genom länkningar.
Hur ofta läser du?
Från och till, då och då. Vet inte riktigt.
Vad tycker du bäst om?
Svårt att sätta fingret på. personliga ting är alltid bidragande.
Vad tycker du mindre bra om?
Vissa inlägg som inte intresserar just mig, men garanterat många andra.

Fortsätt som du gör tjejen! Det är så förbaskat kul att läsa om andra (däribland dig). Trevlig Helg!

2007-01-19 @ 09:35:29
URL: http://jojsi.blogg.se
Postat av: Malin

TACK NI SOM SVARAT,VAD GLAD JAG BLIR :)

2007-01-19 @ 16:36:30
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Towe

Hur länge har du läst min blogg?
-sen i början av januari
Hur hittade du den?
-Du hade komenterat på claras blogg ( smultronängen.blogg.se)
Hur ofta läser du?
typ en gång om dan eller nåt sånt, när jag har tid
Vad tycker du bäst om?
att läsa om dina fynd på klädfronten ;P jävla modenörd jag är då haha
Vad tycker du mindre bra om?
jag har inte läst din blogg tillräckligt länge för att ha börjat störa mej på saker än, me det kommer säckert sen haha

lycka, jag har storlek 34 å den kläningen va bara såååå söt

2007-01-21 @ 22:22:43
URL: http://blabarskogen.blogg.se
Postat av: Amanda

* Hur länge har du läst min blogg?
Kollade precis in och hittade denna eminenta tävling :D
* Hur hittade du den?
Genom tips från min lillasyster
* Hur ofta läser du?
ska börja nu när jag väl har hittat hit :)
* Vad tycker du bäst om?
vad jag har läst hittils så tycker jag att den är snygg och personlig. Gullig och glamourös :)
* Vad tycker du mindre bra om?
att jag vill ha den klänningen, har storlek 34, men antagligen inte kommer vinna för att jag nyss tittade in! haha :P
nej men jag har inte hittat nått fel! :)Blogga lungt!
tjarå

2007-01-22 @ 20:56:26
URL: http://suzieQ.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag tipsade om din tävling på min blogg, hoppas det är ok:)

2008-01-19 @ 12:19:50
URL: http://tavlingstips.blogg.se
Postat av: S T E P H

Hur länge har du läst min blogg?
Hur hittade du den?
Hur ofta läser du?
Vad tycker du bäst om?
Vad tycker du mindre bra om?

Hej!
1.Det här är aktiskt första gången jag besöker din blogg!
2. Genom http://tavlingstips.blogg.se/ :)
3. ja, jag ska nog börja :)
4.Gilar dina färger!
5.Åh vads vårt att svara på dessa frågor!

Klänningen var helt underbart söt. Jag skulle vilja vinna den för att jag verkligen vill ha en riktig "prinsess" klänning. Men min plånbok tillåter bara bas plagg för
tillfället. För nu måste jag spara penar till min killes 18års dag. Jag skulle bli så tacksam för klänningen!

Kram.! (jag har också en tävling på min blogg)

2008-01-19 @ 12:27:17
URL: http://stephanielouise.blogg.se
Postat av: S T E P H

Oj frågorna kom visst med :)

2008-01-19 @ 12:35:29
URL: http://stephanielouise.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback