Primark!

Eftersom hämtning av lillasyster inte blev av idag fick jag istället tid att plugga i lugn och ro. Vi fick även mycket gjort imorse så eftermiddagen har inte gått åt till råplugg utan istället "mysplugg". Nu har jag pluggat färdigt för dagen, dagit ett bad och sitter under en filt och lyssnar på Emiliana Torrini. Otroligt avslappnande. Det enda som saknas är stearinljus, men jag får nöja mig med bordslampan,den har ett ganska mjukt sken den med :) Snart kommer älsklingen hem från jobbet, då blir det Idol och té.

Sitter och kikar på New Looks & Primarks höstkollektioner, oj vad jag längtar till London! Så mycket fint, jag älskar t ex västen i fuskpäls och den går på 20£ vilket är i princip ingenting!
 

primarkaw2.jpg

3 Strap Court Glitter Lace Peep Toe Tie Up Shoe Boot
Gold Fig Halter NeckSatin Paisley CamiCutwork Ra Ra Skirt

Jag har ett par saker jag ska leta efter men räknar med att det kommer vara rätt kaotiskt på i alla fall Primark. Hur som helst; det jag ska kika lite extra efter är:
- En riktig mysig "mysdress".
- Ett par snygga skoletter i med snöring. Såg dessa på en blogg, hoppas dom finns kvar!
- Västar! Gärna en i fuskpäls, som den ovan. Annars långa och mysiga :)
- Vardagsklänningar; skjortklänningar, t-shirtklänningar osv.
- Coola tees. Finns hur många snygga som helst på New Look.

Men som sagt, det mesta kommer jag nog spontanköpa väl där! Jag vill att det ska bli 3 oktober...nu nu nu!:D


Postat av: Ida

I love the shoes;)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback