Myskväll

Åh,vad jag blir glad av min lillasyster Ellen, hon är verkligen det sötaste på jorden! Hon är ju dessutom uppe med tuppen så jag fick mysigt frukostsällskap vid halv sju då jag gick ut imorse. Var rätt mycket på jobbet, jättekul men jag är jättetrött nu! Usch, egentligen är det inte bra att jobba med skor; la undan ett par som jag ska köpa imorgon. Sjuukt snygga och sjuuukt billiga - visar imorgon!




Älskling ska vara med en kompis ikväll så jag har laddat upp för en lugn och mysig kväll. Boxen med Grey's kom äntligen så det blir dvd-race, kantarell-lasagne och massor av godis. Lite chic läsning i badet kanske jag hinner med! Jag har lite att läsa men det får vänta till imorgon, jag är helt slut. 

 


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback