Shopping..

Fredag igen, men jag ska jobba hela helgen så sååå mycket fredag känns det inte som,haha. Blir lugn helg, ikväll ska jag hem till pappa och co för att äta middag och se Idol. Sover över där och åker direkt till jobbet imorgon.

Här kommer resten av shoppingen från London:


Stor mysig ljusrosa hood med london-tryck och en blommig volangkjol


Två superfina kjolar


Mysig kofta och klänning. Jag ÄLSKAR klänningen!!


Ännu två klänningar :) Så söta!


Vi älskade Starbucks och tog med så känslan hem i form av koppar och termos :)


På Heathrow köpte jag DiorShow och ett läppglans helt i min smak från Victoria's Secret. Den heter "I love candy" och den är ljusrosa utan glitter, perfekt vardagsglans :)


Te i spännande smaker från Wittard. Det blev en del springade i GAP oxå, eller BabyGap snarare. Så den här kassen följer med hem till lillasyster ikväll!:)

Postat av: Ida

Det var inte lite du fick handlat Malan, haha=) Fina grejer var det iaf!

Postat av: johanna

Tack för jätte bra shopping till Nennen-visste väl att du var en bra shopping kurir!!! TACK!!!Puss o Kram

2008-10-11 @ 15:37:30
Postat av: Hanna

Så söta klänningar ocj kjolar! Jag älskar med klänningar. VS glanset är verkligen superbra! Lagom ljusrosa. :)

2008-10-13 @ 20:50:20
URL: http://lilyrose.webblogg.se/
Postat av: Sabina

Vad kuuul, jag var också i London förra veckan! Underbara stad! :)

2008-10-19 @ 22:59:02
URL: http://chatterbox.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback