Paus.

Såhär ser vårt bord ut nu...lite halvstressad eftersom arbetet ska vara klart i eftermiddag men det går rätt bra...sakta men säkert. Pausar lite då och då med att springa ner till tvättstugan - det är min tvättdag och vi har typ sjukt mycket tvätt!



Tänkte även pausa med att visa upp mina nya stövlar + "uggs". Jag har verkligen lärt mig så mycket sedan jag började jobba i skoaffär, både om material och skötsel och det är verkligen jätteroligt! Jag älskar skor och önskar jag kunde köpa alla vi har! Jättekul att DNA har öppnat i SOUK också, då blir det lite mer känt,haha.




Hur som helst, svarta stövlar med spänne och klack. Än så länge är de rätt hårda så det är inga "gå- på -stan-och-shoppa-eller-gå-långpromenad-stövlar" utan mer finstövlar. Det är skinn både utvändigt och invändigt och de kostar 1400:- på DNA.
Även dessa SKITSKÖNA uggsvarianter köpte jag, de kostar 599:- men vi har kampanj nu så priset är 399:-. Inte så många kvar dock...:) De är också i skinn. Jag förstår inte hur jag kunde köpa stövlar UTAN skinn innan? Det är både skönare, finare och framför allt lättare att sköta än syntet. Nu skulle det aldrig falla mig in att köpa syntetstövlar på ex DinSko. Dyrt att ha kommit till den insikten men faktiskt bättre i längden. Hellre kvalitet än kvantitet - i alla fall när det kommer till stövlar och vinterskor :)

Nej, både plugg och tvättstuga kallar...:(

Postat av: johanna

Jag måste komma och handla i din fina affär!!! Hann tyvärr inte i lördags men "be ware" en dag står jag där med kortet redo att användas :)Puss o kram-Johanna

2008-10-20 @ 20:30:19
Postat av: Malin

Haha,ses fram emot! Puss o kram,ses ikväll! :)

Postat av: Nellie

Hej! bra blogg X) Men gå gärna in på min och kommentera =) haha XD

2009-11-17 @ 17:09:49

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback