Äntligen:)

Titta vad som låg i brevlådan idag! ÄNTLIGEN!! Förhandsbokade den så fort jag sett den och nu har den äntligen nått hit. Skulle gärna gosa in mig och kika på den nu, men ska iväg och hämta Ellen. Är ju barnvakt varje tisdag om någon missat det :)
Har dessutom rätt mycket att plugga till på torsdag, men sen är jag ledig fre,lör,sön. Så filmen kanske får vänta till fre. Ser fram emot en dunderhelg nu när jag har jobbat..vad blir det, 19 dagar i streck? Nåt åt det hållet.

 


Nej, nu ska jag snart kila iväg,köpte förresten en jättefin kofta igår. Mörkblå med pälskrage, fusk of course. Men så fin.

Postat av: Hanna

Åh! Jag har med förhandsbokat, fast jag har inte fått den än. Hoppas den kommer snart! :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback