Tisdag.

Halloj! :)
Dagens plan var egentligen att åka till Grönan och åka kärlekstunneln men det spar vi till en soligare, finare dag! Så vi var iväg och Patrik klippte sig, kikade lite i Globens galleria men det var lite boring det med. Så vi gick hem igen, och ska nu snart äta lite lunch...vad som sen står på schemat får vi se! Kan inte hjälpa att jag blir lite deprimerad av vädret, vi kommer inte få många lediga dagar tillsammans, älsklingen och jag, så det är trist att man inte kan njuta till fullo av dem.

Kanske blir en hyrfilm eller bio framåt kvällen! "Sex and the city" såg vi ju på premiären, skulle gärna se den igen men tvivlar på att jag får med mig Patrik,haha. "Brudens bäste man" verkar rolig, och "The happening" spännande..

The HappeningBrudens Bäste Man


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback