Myskväll.

Lite trött i fötterna efter att ha jobbat hela helgen, men det var ändå kul! Inte så mkt kunder men igår kom Else Marie och Sten förbi med en (tyvärr) sovande Ellen! Hon är mitt lilla lyckopiller, jag  blir så glad bara av att se henne!

Igår efter jobbet satt älskling och jag i Kungsan och åt glass i solen. Underbart! Eftersom vi ville utnyttja den fina kvällen gick vi till en uteservering och åt middag, så mysigt. Sen satt vi där och drack vin och öl några timmar innan vi åkte hem. Jag fick sjukt godissug så på vägen hem hoppade vi av vid Centralen och smet in på Konsum. Yummie. En otroligt mysig kväll med min älskade älskling :)


Nu ska jag iväg till landet, men kommer hem imorgon eftermiddag eftersom jag ska jobba på onsdag. Ciao!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback