Tack för mig!

Första inlägget på nya året blir mitt sista. Har blivit väldigt glest med inlägg på senaste tiden och nu har jag bestämt mig för att sluta blogga helt, dels har jag inte längre tiden för det, dels känner jag inget behov av det längre.

Cirka 1½ år har min lilla blogg funnit och det har varit både roligt och givande att skriva och dela med mig av mina tankar och min vardag. Mycket i mitt liv har förändrats sedan bloggen startade och ingenting ser ut som det gjorde då. Börjat plugga, fått en liten syster, flyttat hemifrån, haffat världens finaste kille...Jag känner inte att det längre finns tid att blogga helhjärtat och då kan jag likagärna lägga all min energi på mitt "verkliga" liv.

image1050 image1052

Jag har stora förväntningar på det nya året! 2007 var fantastiskt men 2008 kommer bli ännu bättre; jag har så mycket att se fram emot. Men mest av allt för att alla saker som tidigare var tråkiga, alla små vardagsbestyr, blir underbara i Patriks sällskap. Så länge jag får vara med honom kommer ingenting någonsin bli tråkig vardag.
Han är det bästa som har hänt mig och jag är så lycklig.

Så, jag springer på små kära, lyckliga moln iväg från bloggvärden, och vem vet - kanske ses vi igen!

Ha ett fantastiskt 2008 och glöm inte att uppskatta livet och kärleken! Många kramar, Malin

Postat av: Mamma

MALIN!

Tänk att få vara en SNÖBOLL
födas genom kramar
flyga genom livet
och kanske träffa någon man smälter för!!!

LYCKA till med LIVET och din STORA KÄRLEK PATRIK!

2008-01-02 @ 21:45:02
Postat av: Emilia

har verkligen gillat din blogg, lite synd att du slutar skriva... hoppas du får ett underbart 2008 :)

2008-01-03 @ 14:19:35
Postat av: Johanna

Åh nej!!!! Hur ska jag klara mig utan din blogg!!!??
Men som sagt inget varar för evigt- jo, kärleken förstås :) Nu är en era slut och jag vill buga och tacka för en underhållande blogg- nu har du annat för dig,det är så jag får tänka...Puss,Puss

2008-01-03 @ 14:35:32
Postat av: yasmine

så fin blogg :)


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback