Triwa

Jätterolig kväll igår! Satt först med Camilla och sen kom Patrik och ett par kompisar och vi gick vidare. Dansade och drack och senare dök även Camillas Jason upp. Det slutade med att vi åt supergod kebab och kom hem vid fem!

Idag har vi tagit det sjukt lugnt, just nu ligger älsklingen med huvudet i mitt knä och kollar på teve medan jag kikar runt i lite bloggar och så. Planen för kvällen är middag och bio, biljetter är bokade till "The Dark Night", jag har höga förväntingar!

Vad jag suktar efter en klocka från Triwa by Tritoni. Eller ja,egentligen fler. Skulle aldrig kunna välja vilken och de kostar ju runt en tusenlapp styck. Min budget vill inte ge mig en av dessa fast de skriker mitt namn,haha.


White delight 

 


White Delight, Red Code, Purple Gold eller Pure Pink?

Postat av: Daddy

Tagit det sjukt lungt!!Ni har det har det bra ni!! Har själv varit på Skansen med Fjonken!! Är nu hellllllllt färdig!!PP

2008-08-30 @ 19:42:20
Postat av: Schmitten

Ta white delight... passar din skönhet..


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback