Lugn & ro.

Eftersom jag lyckades läsa ut boken igår gav jag mig själv ledigt idag,hihi. Vaknade ganska tidigt hemma hos pappa & co, åt frukost och såg på Jerry McGuire tillsammans med Johanna och Fellis. Bebis blir bara sötare för varje dag som går!

image931 image932

Efter att jag ätit lunch på K-gatan bar det av till Söder för att träffa Moa. Sushi för hennes del (jag hade redan ätit det,hah) och efter det en promenad in till city för att titta på lite saker. Hon skulle lämna tillbaka någon bok och jag var ute efter tandborsthållare! Har för mkt grejer på handfatet men nu hänger två hållare på väggen; en till älsklingens och en till min :)
Nu blir det té,  Idol & Heros. Och Sophie Kinsellas "Mina hemligheter".En riktig myskväll! Imorgon ska jag och Lindorna hålla i ett sokratiskt samtal för gruppen; ska bli jättespännande.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback