Frustration!

Här ser ni min för tillfället värsta fiende. Skrivaren skulle invigas idag och nu har jag suttit i två timmar utan resultat.

"Hållaren har fastnat. Öppna luckan, åtgärda felet och klicka på ok".

Låter ju lätt, men hur tusan ska jag veta vad en hållare är? Och i instruktionsbroschyren står det inget om det heller. Fan, sånt här har jag absolut inget tålamod för. Jag ska ha läst och förberett ett sokratiskt samtal om en årsrapport från BO till på torsdag. Hade tänkt göra det idag och imorgon förmiddag men nu måste jag hem till pappa för att skriva ut och dom är ju lite halvsvåra att matcha in rent tidsmässigt. Jag är ungefär två sekunder från att slå sönder skrivaren just nu, men jag vet att vi kommer bli vänner så småningom så jag låter bli. 
Försöker i alla fall.

image933


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback