Coffee!

Igår efter mötet med SA-gruppen åkte jag mot tandläkaren och en,vad jag trodde,kontroll. Men nej, det togs sprutor och tandköttet öppnades upp! Tydligen hade benet åkte upp så hon skulle försöka dra tillbaka det. Ni hör ju själva,haha. Men efter den pärsen kände jag mig så mör att jag åkte hem direkt..Patrik kom över och vi myste och åt pizza och tog det lugnt. Kände mig allt annat än fräsch,men det gick ju bra ändå,haha. Så imorse tvingades vi upp tidigt eftersom han började halv nio...
Jag hade föreläsning 9-11, lite småseg dessvärre, så jag satt väl mest med tankarna på annat ;) Efteråt kort SA-möte med nya tjejen i vår grupp,hon verkar schysst.

Nu sitter jag här och skriver och dricker litervis med kaffe. Är så trött, men har så mycket att göra. Kommer nog få en del gjort idag, har redan kommit en bra bit. Sedan om ett par timmar ska hem till pappa för att skriva ut en massa tjox och passa på att äta sushi och gosa med Felli när jag ändå är där :)





Nej,back to work...



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback