Belöningsshopping:)

Mitt feed-back-samtal med handledaren gick jättebra. Hon sa att det märktes att jag gillar att skriva, och att jag kommer med bra synpunkter/reflektioner under våra diskussioner. Härligt! Jag belönade mig själv som sagt med en tur på stan med min kära syster. Jackan är äntligen min och jag älskar den! :) Lila är ju faktiskt riktigt snyggt!

image942image945 
image946image948

Hjälpte Johanna att
vakta Felli lite i förmiddags, tog mig sedan ännu en sväng på stan(var tvungen att köpa nytt solpuder eftersom jag tappade mitt andra i govlet imorse..) så nu är jag rätt trött. Men det hinns inte med, för ikväll är det utgång med Ida som gäller. Med andra ord - duschen kallar..!

Postat av: Emma

Alltid trevligt med shopping! /Emma

Postat av: -

såå kul att du visar vad du har köpt(: synd att du inte tog en liten mer närbild på skönhetsprodukterna- och skrev vad de var. sen lite större bilder- svårt att se va de e på dem ibland:/ annars ÄLSKAR jag din blogg! och läser den flitigt varje dag! fortsätt så. puss<3

2007-09-29 @ 18:14:36

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback