Badminton & middagsbestyr..

På tisdag har jag och älskligen officiellt varit tillsammans i en månad, men det känns som hur länge som helst! Jag är inte bortskämd med presenter från gamla pojkvänner och blev jätterörd och glad när han hade med sig ett paket innehållandes parfymen "Be Delicious".
Patrik, du är helt underbar & jag är så glad att jag har dig!

image913 image914

Idag var det  då som sagt badminton på schemat och jag förlorade rätt stort! Superkul dock och jag känner faktiskt av lite träningsvärk. Måste komma igång igen, det är en sak som är säker! Hur som helst, eftersom jag förlorade blir det jag som lagar middagen. Han skulle iväg på ett litet ärende och när han kommer tillbaka ska middagen vara serverad tänkte jag. Sen ska vi ut en sväng, och eventuellt möta upp en av hans kompisar.

Nej,nu ska jag ta tag i monsterdisken som har vuxit sig enorm under x antal dagar,haha..

Postat av: Anna

den parfymen har jag...


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback