SATC-race på en onsdag..vardagslyx!

Gensvaret gick jättebra! Skönt att kursen är gjord,bara hålla tummarna att jag har klarat den också,haha. Får se på fredag!
Efter skolan gick jag en liten promenad och hittade dessa två söta "mysmorgonkaffekoppar" till mig och älsklingen :) Köpte även en svart väska seconhand. Ibland är det skönt att ha båda händerna fria när man går på stan!

image986 image987

Det var mkt trevligt att träffa Kajsa och eftersom vi var i Vasastanskrokarna beslöt jag mig för att titta förbi K-gatan. Jättemysigt med lillfjonken, titta på teve och pusta ut efter min första avklarade kurs. Nu kom jag precis hem, och ska fortsätta slappande framför SATC. Har sjuk mensvärk så det ska bli skönt att ligga på soffan ett par timmar.
Ska möta syster för att äta middag och gå på Glamours smygläsning senare!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback