Rastlös & trött!

Ahh,någon som har ett mirakeltips mot trötthet & huvuddunk? Jag vill vara pigg idag,så jag försöker förneka hur hängig jag egentligen är efter gårdagen. Har försökt få tag på nån att hänga med idag, shoppa eller fika eller vad som helst,men alla verkar upptagna på eget håll.  Så, det kanske blir en slapparlördag ändå. Kanske tar en promenad i min ensamhet,haha.

image974

Ska ju träffa älsklingen senare, men jag vill göra nåt NU!

Postat av: Ida

Hihi, nej nej inget gym här inte...Fredrik har bränt en skiva till mig med flera pilatespass så jag kör här hemma....(läs:inte särskilt ofta...)Men om du vill komma hit ock köra lite jobbiga övningar så visst=) Man kan ju alltid skratta åt varandra, för jag antar att det ser jävligt kul ut:P

Ha en mysig kväll med Patrik nu gumman så hörs vi! Puss

Postat av: Dress Like a Princess

Snygg kjol :D vart har du köpt den?

2007-10-27 @ 18:48:50
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback