Lägenheten :D

Vilken superhelg detta har varit, och den är inte ens slut än!
Jättetrevligt att få träffa Patriks föräldrar i fredags, vi var på ett grekiskt ställe på söder. Jag älskar grekisk mat! På lördagen skulle älsklingen till jobbet och jag skulle bli upphämtad för att åka till IKEA. Jag köpte hyllan jag kikat på, en skohylla och lite småsaker. När vi var klara där åkte vi hem till mig och fixade och fixade och fixade...har flyttat om lite och så,blev så himla fint! Jag älskar som alla vet min lägenhet i vanliga fall men just nu är den i sån ordning och så städad att kärleken är total,hha. Har tagit lite kort så nu får se hur fin den är/blev:)
Är btw lite inne på att köpa
denna tavla att ha över matbordet. Vi får se...

   
image984image982

image983image985 image981

Sedan åkte vi till K-gatan och gick på en jättemysig italiensk restaurang. Ellen skötte sig så bra :) Sen blev det senaste Beck och godis i soffan. Kändes som på den gamla goda tiden! Hur som helst,nu har jag kommit hem och ska plugga lite innan jag får fikabesök. Morfar,mamma & mina två fastrar. Sedan skulle vi visst ut och äta...blev mycket restaurang den här helgen men inte mig emot!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback