Gensvar på portfolion!

Sitter här med en kopp kaffe och ska iväg till skolan om en timme.
Hela igår var konstig,men tack och lov tog sig älsklingen tid att vara med mig. Vi satt på en mysig uteservering vid Stureplan och myste under en filt. Jag blir verkligen lugn av honom och han är så bra för mig :)
Efter detta åkte vi hem, han lagade middag, och vi kollade på min vän Marielle som var med på Identity på femman.

Nu som sagt, ska jag iväg och ha gensvar på min portfolio inför klassen. Tror dock att det kommer gå bra,men lite läskigt är det allt att någon annan har granskat det man skrivit. Innan detta ska vi ha picknick i klassrummet för nu är det sista gången vi är samlade i klassen.
Direkt efter åker jag till St Eriksplan för att träffa Kajsa och äta middag. Och sen hem till Desperate Housewives och njuta av vetskapen om att jag har två hela lediga dagar framför mig!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback