Gääsp..trött torsdag.

Har jag världens finaste älskling eller vad? Vi tog en promenad till Slussen efter sushin när han drog in mig i en blomsteraffär och köpte två stora,fina rosor. Snacka om spontan romantik, jag älskar det!
Han sov över och vi kom ur säng alldeles för sent så jag tog sällskap med en stor Pressbyrån-kaffe till filmvisningen i skolan.


 

image958


Åt kina-lunch med Marielle och har nu kommit hem. Borde städa men det orkar jag inte...har dessutom ton att plugga så det är väl lika bra att sätta igång...gäsp. Imorgon är det i alla fall fredag och då ska jag till landet!

Postat av: Karin

Okej :) Då slipper jag fundera mer över det nu då. Hehe. Trevlig helg!

Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så gulligt :)

2007-10-06 @ 22:07:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback