Ut i kylan!

Sådärja,nu har jag varit duktig! Är klar med både redovisningen & den individuella uppgiften, så nu ska jag bara finslipa lite under veckan. Underbart.

Hade varit underbart att ha myskväll med älsklingen eller någon kompis ikväll men alla verkar busy på sitt sätt. Jag skulle egentligen ha gått ut med PEP-klassen ikväll men vi bestämde oss för att skjuta på det tills fler kan följa med.

Men men,får ha myskväll med mig själv. Är trött och bävar inför att ge mig ut i kylan men ska ändå kila iväg till ICA och köpa lite cola light och godis. Och förhoppningsvis piggna till lite.

image1023 image1024

Update: Beslöt mig för att göra kvällen extra mysig och göra fullkornspizza. Nu sitter jag och tittar på Djävulen bär Prada och äter JamJam-godis med massor av tända ljus i lägenheten...härligt.

Postat av: Kaj

Smaskigt. Fast filmen är ju kass =D


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback