Reashopping.

Åh,lördagen blev helt lovely. Träffade som sagt Marielle. Vi åt sushi och rea-shoppade i Ringen. Jag blev helt till mig när jag såg EN klänning jag spanat på sen i somras, i rätt storlek och everything, för 49:-! Heelt lovely. Köpte även myskläder i form av en lång t-shirt och gosiga ullsockor. Och ett otroligt sött halsband i form utav en delfin och en "diamant". 15:-,haha.


image1008 image1009 image1010 

På kvällen åt älsklingen och jag middag hos min mamma och mina syskon. Jättemysigt och roligt att visa honom vart jag bodde för måånga år sen,haha. Den här dagen dock, den bara försvann. En  promenad till Globen Centrum, repris av Grey's och vips var älskligen tvungen att åka hem. Tomt här nu...buhu.

Nej,nu är det sängdags. Imorgon är det redovisning & föreläsning. Sedan möta Kajsa på Lokal och sen kanske hem till K-gatan. Ciao!



Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback