Haha,ännu mer Cavalli...

Nu har jag precis fått i mig mitt morgonkaffe- sen eller vad! Men, jag har en ursäkt faktiskt. Satt 23.59 (när Cavalli-kollektionen släpptes på HM:s hemsida) och skulle kolla kalabaliken plus kämpa för ringen. Först kom jag in, men sedan visades bilden nedan så fort jag uppdaterade sidan. Likadant hände på förra årets Victor & Rolf-kollektion. OTUR!
Men helt plötsligt kom jag in (efter att ha försökt 24325 ggr) och då fanns nästan allt där! Kanske hade många gett upp? Hur som helst kunde jag inte låta bli zebraklänningen, vet att jag skulle ångrat mig om jag lät bli när jag hade chansen. Kollade på blocket nyss och där säljer många den för 1000 kr mer än jag betalade så den ska nog gå att bli av med i allra värsta fall.  Men...en Roberto Cavalli-klänning kommer passa så fint i min garderob. Nu är det bara att vänta till v 46 - längtar!


image1002

Idag blir det plugg. Kl halv fem ska jag möta min SA vid Vasaparken. Hoppas det inte tar allt för lång tid eftersom jag eventuellt ska gå ut med Ida ikväll!


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback