Bebisfilm.



Alla håller ju på och videobloggar nu,så jag tänkte inte vara sämre utan bjuda på en liten bebis-film. Jag var ju barnvakt i torsdags och det här klippet är från den första och enda stunden hon inte gallskrek,haha.

Igår var jag hemma hos Patriks kompis Jonas och åt middag med dom och Jonas tjej. Killarna hade gjort trerätters,riktigt imponerad faktiskt! Söta älsklingen. Sen åkte vi in till stan och satt en stund på ett ställe på Götgatan,men vi var ganska trötta så det blev en rätt tidig hemfärd. Har  haft fika här hemma för några släktingar, helt sjukt att så många inte har sett lägenheter än. Ge mig mer tid!

Nu är det snart teve-tajm. Final i "Ensam mamma söker"! Ska ta en dusch och sätta på té om en stund.


Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback