You give me..fever!

Jag har blivit sjuk! Igår när jag vaknade kände jag mig helt svullen och öm i halsen,men det var inte så mycket värre än så. Efter lunch däremot började jag blekna, skakade av kyla och det började svida i ögonen. Helt klart feberfrossa. Så efter arbetsdagens slut ringde jag min pappa och bad honom komma och hämta mig,vilket han så snällt gjorde..vågade helt enkelt inte ta bussen ifall jag skulle tuppa av. Väl hemma tappade jag upp ett kokhett bad för att få upp värmen och gick och la mig. Pappa tog tempen på mig och jag hade närmare 40 grader. Halsen känns verkligen inte okej,är nog inte helt omöjligt halsfluss.. Hur som helst, har legat och vridit mig sen dess i princip, kallsvettat ner hela sängen. Fy sjutton, jag hade glömt hur jobbigt det var att vara riktigt sjuk! Nu känner jag dock att jag kan ta mig ur sängen; ska försöka få i mig någon slags soppa och försöka orka se en film som börjar på TV1000 nu snart, "The truth about love". Pust. Hoppas ni har en bättre dag!

Update: Pappa ringde nyss och frågade vad jag ville ha för mat. Trots att det enda jag ätit idag är buljong med vitlök och sambal är jag inte alls hungrig. Men han propsade på att åka förbi ett thai-ställe och köpa med någon soppa med kycklig. Och nu när jag tänker på det låter det inte helt fel att mumsa kyckligsoppa till Desperate Housewives om en timme..snälla gulliga pappa!


Postat av: PARTYPINGLAN

Låter inte roligt krya på dig kram

Postat av: Jennie

Usch! Krya på dig :)

2007-05-15 @ 21:38:36
URL: http://lakritsshots.blogg.se/
Postat av: camilla

Fy vad jobbigt att du blivit sjuk! Gulligt av pappa iallafall :)

Krya på dig. puss

2007-05-16 @ 09:22:03
Postat av: Hanna

usch! krya på dig! massa söta kramar Hanna! :)

2007-05-16 @ 14:11:37
URL: http://lilyrose.webblogg.se
Postat av: Debbie

Jag har haft preciiiis sammaa! Blev helt galet sjuk bara sådär, sängliggande i två och en halv dag.. kunde inte ens titta på tv :(

2007-05-18 @ 12:01:06
URL: http://dendardebbie.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback