Myskväll,parkas & dopklänning.

Inte är det varmt ute inte! Kom precis hem från Gerda M/S där jag träffade Kajsa. Just där var det iofs varmt men jag Cap sleeve terrycloth dress large viewmissade bussen och fick hem,buhu. Nu sitter jag här med en kopp te och försöker återfå värmen i kroppen. Ser fram emot att krypa under varma täcket och slökika på teve..!

Förresten så kom min svarta parkas idag, ursnygg! Och jag har hittat den perfekta dopklänningen. Till mig alltså. Självklart är allt perfekt utom prislappen. Men om någon har 179,84 £ till övers så finns denna Juicy-snygging på Net - a - Porter.

(host,jag fyller år på torsdag,host,haha...)





Sov gott sötnosar!




Postat av: Hanna

så otroligt söt klänning! :)

Postat av: Johanni

riktigt fin klänning!

2007-05-09 @ 18:07:55
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback